konzuela's

počítadlo.abz.cz
links
cass / natalia / teresk / carrie / barb / fin
no more cigarettes now | 9/06/2010

Ani zapálit si nemůžu. Mám kašel, který mě dusí. Rýmu, kvuli které nemůžu dýchat. Boli mě hlava a nemůžu kouřit! Docházejí mi kapesníky a na "doporučení" mé krásné Péti píšu článek. Protože nemám žádné fotky, kouknu se do starého albumu a budu se snažit objasnit, o co "tehdy" šlo. Předpokládám, že hodně fotek bude z koncertů apod, protože dřív jsem žila hlavně jimi.
koncert shogun tokugawa 31.10. 08
shogun tokugwa 6.9. 08
bowling afterparty 27.9. 08
něco dalšího
3.1.09 před(po nějakym koncertem?
asi 6.2.09 koncert... nečeho? asi tndte


stejně to byla nejlepší akceXDD. "hej terezko, vyfot mě jo? a ještě tak a tak", já:"hej končí mi baterka":D květen 09 koncert v praze na sedmičce
nějakej park s filipem 16.5. 09

skvělej fluff fest 09
to bude nějaký to léto prázdniny 09. stejně je ten fary magorXDD sebevrah


a taky předkoncertní prosinec 09
samozřejmě toho mam mnohem mnohem víc, ale tohle jsou fotky vytažený z albumu z rajčete, kde toho víc nebylo. už chci být zdravá!

1 comments