konzuela's

počítadlo.abz.cz
links
cass / natalia / teresk / carrie / barb / fin
a view | 8/13/2010

To, že jsem sem dlouuho nedávala fotky, způsobila má lennost.


ostříhala jsem si vlasy. měla jsem takový to šílený nutkání, jak potřebuju změnu.
Prázdniny už za chvilku skončí a já mám pocit, že jsem si skoro nic neužila. Chtěla jsem sem dát fotky ze všeho, kde jsem byla, ale ta lennost se jeste nevytratila uplne, takže snad někdy jindy.
Koupila jsem si užasny sako s tričkem a to z H&m jenom za 150kč. miluju to. nosim to vždycky když mužu:D což už vypada asi trochu blbě.

S meruňkou jsme byly několikrát nakupovat, několikrát na cigaretě. několikrát. ta má meruňka má super vkus na jídlo, škoda jen že nejít masoXD a ani mekáče.
raději si dam monstera a jsem v pohode.
Dneska se chystá velká "párty", tak jsem zvědavá jak zase dopadnu. Středa byla totiž vražedná. Láhev vína, pár vodek, potom se zkouřit... nic moc. svět se točil.

4 comments