konzuela's

počítadlo.abz.cz
links
cass / natalia / teresk / carrie / barb / fin
videjoblog neni | 8/24/2010

Už jsem měla pocit, že dnes večer budu stříhat video. Avšak není tomu tak. Natočit videoblog, aby byl o něčem je pro mě trošku těžký šlágr. Vyfotila jsem pár fotek, domluvila se s Natálií na Halloween a koupila jsem si konečně zase ten drahej makeup, který mi mohla koupit jedině "maminka", protože ja jsem chudý student, který nemá ani o prázdninách brigádu a nemam peníze.
Dnes jsem teda jela do Plzně a jelikož mi máma vyhodila všechny moje cigarety a "zakázala" mi kouřit, tak jsem hned vzala útokem první trafiku a šla kouřit.

V kauflandu jsem si koupila konečně ty barevný, zdobící "drobky". Buď něco upeču nebo na fotky budou taky dobrý.


Zítra mám chuť jít fotit - musim někoho přemluvit, aby šel se mnou.

2 comments