konzuela's

počítadlo.abz.cz
links
cass / natalia / teresk / carrie / barb / fin
ráno se mají dělat jiné věci | 8/20/2010

Poslední dny byly docela hektický. Zamilovala jsem se, odmilovala jsem se, byla jsem nazvaná feťačkou - hezké dny.
Vlastně jsem asi posbírala fotky z posledního týdne a teď je sem všechny vložim bez komentáře řekla bych.

Dostala jsem z babiččino butiku nádherny balonový kalhoty - jsou to nejpohodlnější kalhoty, který jsem snad v životě měla.

Uvědomila jsem si, že jsem sem vlastně ještě nedala svou nejoblíbenější tašku. Sice se strašně moc kombinuje, ale zbožňuju ji. Byla z H&M, tušim.
Na víkend jedu domů za rodičema - tzn. no party.
Chtěla jsem udělat pro Natalii videoblog, ale byla jsem nějaká líná a asi jsem se do toho moc nedala, takže se budu pokoušet dál a snad jeden den se mi "rozední" mozek a bude.

6 comments