konzuela's

počítadlo.abz.cz
links
cass / natalia / teresk / carrie / barb / fin
priceless | 8/05/2010


Náhle jsem se rozhodla pro smazání celého blogu a vytvoření něčeho novýho. Něčeho, co mě bude nutit psát víc a víc. Budu točit videoblogy, budu nosit foťák na víc akcí a budu se snažit o skutečný úm. Už jsem sem nepsala takové dva měsíce(?). Za ty dva měsíce toho bylo dá se říct hodně. Byla jsem ve Francii, v Jižních čechách, prožila jsem spousty "večírků", začala jsem kouřit jako prase a začínám být líná co se týče starosti o svůj zevnějšek.
O prázninách se ještě chystám na nákupy do Vídně a další věc, kterou chystam je poblití po alkoholu - po spoustě alkoholu.
Jsem naštvaná - nefunguje plurk.
Na zítřek si koupím láhev vodky a nikdo mi s ní nebude pomáhat! na to, ať zapomenou. Akorát peníze by se šikly. Koupím si nové naušnice. Mám užasnou představu, tak doufam, že některé tu představu budou splňovat alespon na těch 30%.
Máma mi dneska přinesla do pokoje knížku s názvem "vyznáte se v tlačenici?" - mam si ji přečíst.
Chystám se sem dát užasnej recept na ovocnou zmrzlinu - to mi to tady sežerete až to uvidíte - je to něco úžasného.
Zítra se nesmím zastavit, mám to všechno tak naplánovaný, že nesmim mít ani minutku času na to, sedět na prdeli!
Momentálně jsou rodiče v praze kupovat nějakou sedačku, takže ja si dšlam takovou lehkou "house party" s friscem a hustýma jahodama.
What type od Pepper are you?
Už jsem měla snad stokrát ject na focení k jedné úžasné slečně do Prahy, ale kvůli počasí, potom kvůli rodinným problémům atd nám to nevyšlo. Já se tak modlim, aby to vyšlo alespoň na konci těchto prázdnin!

2 comments