konzuela's

počítadlo.abz.cz
links
cass / natalia / teresk / carrie / barb / fin
nehezké fotky z iphonu aneb taky používám kosmetiku | 8/21/2010

Protože mám hlavu skutečně děravou - zapoměla jsem si doma foťák a teď jsem u rodičů. Nudim se, a tak jsem se rozhodla, že bych mohla napsat článek. V duchu jsem si tak přemýšlela, kam jsem asi dala ten foťák a najednou mě napadlo, že tu hnusnou tašku s fotákem a objektivama jsem nechala doma, v bytě na židli - smůla.
Sice jsem chtěla mít blog s kvalitníma fotkama, ale tak ono se to jednou nezblázní.
Koukala jsem se tak po svém pokoji, co mě naplnuje, co potřebuju, o čem bych měla napsat. Ano a jsou to tyto čtyři věci, které mám fakt všude a musí se mnou všude (asi kromě barvy na vlasy, ale tak ta je taky hodne důležitá!).
1. Deodorant Adidas - fruity rhythm - zkoušela jsem i jiný vůně, ale stejně mi vždycky nejvíc voní růžové. Jinak, co se týče kvality si myslim, že je rexona 100% lepší.
2. Palette DELUXE - ebenově černý - nikdy nenechávam barvu na vlasech tu pulhodinu nebo 40 minut nebo nevim jak dlouho tam má být.. maximálně 20 minut a to je fakt maximum. Jinak se nedivte, že máte černý palice.
3. Got2b - megalomania - nenašla jsem lepší lak na vlasy - úžasně voní a ideálně drží.
4. Ambre solaire - bronzer - Super samoopalovací sprej, sice jsem se asi týden nestříkala, takže se to postupně smylo, ale jinak má strasně rychlý učinky a nedělá ani moc fleky, pokud se snažíte.

Předevčírem už jsem si byla nakupovat nějaké všci do školy. Jo, jsem úchyl. Strašně se vyžívám v obrázkových a dětských věcech do školy. a tak je to každej rok!


Včera jsem měla zase šílenej den... Chci prostě bydlet u sebe doma v plzni a máma to stále nemůže pochopit. Já se u rodičů necítim jako doma.
Takže včera jsem ani nikde nebyla a tropila jsem scény doma. Šla jsem spát asi v devět.
Málem bych zapoměla. Ve čtvrtek jsem byla u psychologa. Prý jsem feťačka. Nemám ráda, když někdo cpe lidi do stejného pytle.

3 comments