konzuela's

počítadlo.abz.cz
links
cass / natalia / teresk / carrie / barb / fin
automn / winter 2010 | 8/25/2010

Dnes jsem vstávala zase v pul sedmí. Máma mě odvezla na kraj Plzně a ja musela čekat pul hodiny na bus - vyčerpávající.

Včera jsem se stavila v Olympii, prošla jsem H&M a zjistila jsem, že na čtvrtek ("výlet" do Prahy) musim šetřit, protože to hmko musim vykoupit. Napadlo mě, že bych se mohla kouknout, co bude vlastně "in" na podzim a uvědomila jsem si, že to budu milovat. Hnědé, "houmlesácké", vintage styly mám nejraději, ale do teď se toho dalo skutečně málo sehnat.

Podzim ve stylu podkolenek, velkých kabátů, hnědá, khaki, límce, dřeáky, kůže,..


Musim si pořídit víc inkrediencí na pečení. Po nalezení této stránky mám nevídanou chuť péct.
http://www.bakerella.com/

1 comments